Resultats de la cerca bàsica: 110

81. cap de taula de bingo
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Persona d'una sala de bingo que s'encarrega principalment de dur la comptabilitat dels cartons venuts i sobrants de cada sorteig, de determinar els premis de línia i bingo, de comprovar els cartons premiats, d'informar els jugadors i d'atendre les seves reclamacions. [...]
82. enterar (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
v tr 1 assabentar, fer saber, informar, ennovar, acientar. 2 amer [dinero] pagar. 3 amer [completar] completar. v pron 4 assabentar-se, ennovar-se, acientar-se. Enterarse de las noticias, assabentar-se de les notícies. 5 adonar-se, saber. Si se entera, se enfadará, si se n'adona s'enfadarà. 6 no [...]
83. compareixença
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Presència, en una sessió del Ple del Parlament, d'una comissió parlamentària o d'una ponència, de persones, entitats, autoritats, o funcionaris públics de la Generalitat o dels ens locals per a informar sobre determinats fets o matèries de la seva competència o del seu interès. [...]
84. oficina d'acció ciutadana
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Espai municipal que té la funció d'informar i orientar els ciutadans sobre les prestacions de serveis socials, efectuar les gestions i els tràmits necessaris per a poder-ne gaudir, i impulsar accions de tipus cultural, social i cívic que fomentin el desenvolupament del teixit associatiu dels barris. [...]
85. oficina d'informació al consumidor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Centre de titularitat pública que té com a finalitat fonamental informar i orientar els consumidors sobre l'exercici dels seus drets, rebre les denúncies i reclamacions dels consumidors per remetre-les a les entitats o organismes corresponents i, en general, l'atenció, defensa i protecció dels [...]
86. promoció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'activitats que tracten d'informar sobre els beneficis que reporta un producte o un servei, de persuadir el mercat objectiu que el compri i de recordar als clients actuals l'existència i els avantatges del producte o el servei perquè no deixin de comprar-lo. [...]
87. pla d'empresa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Document que defineix un projecte de creació o desenvolupament d'una empresa, el qual tracta l'anàlisi d'una oportunitat de negoci o l'examen de la seva viabilitat organitzativa, tècnica, econòmica i financera, i n'especifica els procediments necessaris, generalment amb la finalitat d'informar [...]
88. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per difondre els [...]
89. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
90. cartelleria
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Agricultura. Ramaderia. Pesca
Conjunt d'elements que es disposen en un espai verd per informar els usuaris de les seves característiques, com ara el plànol, l'horari d'obertura i tancament, la localització de les entrades, els itineraris adaptats i els serveis, la informació relativa als arbres exemplars, les espècies vegetals [...]
Pàgines  9 / 11 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>